Regent söker First Line/Help Desk konsult

Regent söker First Line/Help Desk konsult

Regent söker First Line/Help Desk konsult

I rollen som First Line/Help Desk support kommer du från dag ett att få ta ett stort eget ansvar och vi lägger stor vikt vid att du trivs med att arbeta kundorienterat. Arbetet innebär att hantera och lösa problem kopplat till användare av kundens olika IT miljöer. Det gäller att kunna sätta sig in i användarnas situation och trivas i rollen att vara spindeln i nätet.

Din Profil

  • Erfarenhet av Help Desk support.
  • Service minded
  • Stresstålig
  • Erfarenhet av administrativt arbete.
  • Teknikintresserad som snabbt kan sätta sig in i kundens behov
  • Kommunikativ och sätter alltid kunden i fokus
  • God vana av att arbeta med processer, rutiner och dokumentation
  • Goda kunskap inom office365 eller motsvarande
  • Goda kunskaper i Engelska och Svenska i tal och skrift

Meriterande

  • Praktisk erfarenhet av förvaltningsmodeller så som ITIL, PM3 eller motsvarande.
  • Arbetat med uppfyllnad av SLAer
  • Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande.

Om Regent

Som konsult på Regent får du en trygg anställning med bra förmåner i ett entreprenörsdrivet konsultbolag som värnar om individens utveckling. Detta kan vi bevisa genom att 2 år i rad utses till Sveriges, ja till och med Europas bästa arbetsplats av organisationen Great place to work. 

Bifoga CV och personligt brev i ansökan.

Regent söker First Line/Help Desk konsult

Sök jobbet. Bli kontaktad genom att registrera dig här

Vänta...
E-postadress är ej korrekt ifylld Alla fält är obligatoriska